onsdag 12. september 2012

Hjerter i alle små kroker og kriker....

I helgen var jeg innom Hobbysenteret i Porsgrunn, og der finnes det både et utvalg av interiør, hobby 
materiell av diverse slag, og klær. 

Som regel så reiser jeg dit for å kjøpe inn fargekartong til mine scrapbooking prosjekter, for her er det nemlig et greit utvalg til en grei pris :) På mine turer dit, så tar jeg selvsagt runden i interiørdelen for å titte litt, og se om det er noen nyheter i kriker og kroker.
Denne gangen fant jeg altså et stort hvitt hjerte i tre, med en tykk hyssingsnor på.
Ettersom jeg både har hekta på hjerter av alle slag, og trengte noe som passet inn i kroken på kjøkkenet, så ble dette et naturlig valg for min del. Hjertet passet ypperlig til mine skatter i tallerkenhylla, og jeg er storfornøyd!


Bilder: Private


2 kommentarer:

  1. Vis oss scrappeprosjektan dine Emmy :) *klæm* fra Tromsø.

    SvarSlett
  2. Det kommer, det kommer :-) Du ser et av kortene mine på headeren i denne bloggen.

    SvarSlett