mandag 18. november 2013

Farsdagsgave - Bedre sent enn aldri!

Bilde: Privat
Det er ikke alltid lett å vite hva man skal gi i farsdagsgave. Min far har alt han trenger, til og med snille barn, så da er det ikke verdens enkleste oppgave å finne på en aldri så liten oppmerksomhet!
Men etter litt grubling fant jeg denne gang ut at det var på tide å gi bort noen visdomsord til min far. Det har jo i alle år vært hans rolle å gjøre det til meg, så nå var det på tide å gi noe tilbake!

For en stund siden kom min far med en utfording og ytring om at han ønsket å riste av seg noen kilo. Det er mange faktorer som spiller inn for å få til nettopp det, og særlig for en mann i sine gyldne år, som har sine vaner og preferanser.

Resultatet ble da altså en aldri så liten forundringspakke, i form av en gavepose, med småting tilhørende mine gyldne råd. På alle tingene henger det altså en lapp med rådet mitt på, og noe som passer til rådet.

Jeg kommer til å legge ut disse rådene ved en senere anledning, og det skal nevnes at disse er mine leveregler, som jeg gjennom mitt livsløp har funnet frem til!


Bilde: Privat



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar