tirsdag 11. september 2012

Oppe på loftet, der bor det mye rart!


Bilder: Private

For noen helger tilbake så var jeg hos min mor på middag, og mens vi var der så tok jeg og min søster turen opp på loftet. Her lå det mange skjulte skatter!
Jeg vet at min mor deler min interesse for gamle, litt koselige, romantiske ting, men jeg visste ikke at hun hadde samlet på så mange skatter opp gjennom årene. Hun var visst  den loppermarked frua da hun var yngre.
Det gjør jo meg slettes ingenting det, for da kan jo jeg dra på loppemarked på loftet hos mamma jeg :)

Jeg har over lenger tid vært på utkikk etter en klokke i vintage stil, men liksom ikke funnet den jeg ville ha. Men da denne lille skatten lyste opp i mørket på loftet, så var det ingen tvil. Vi var ment for hverandre. Jeg måtte godsnakke litt med søstera mi da, for hun var nok litt lysten på den klokka hun også. Men hun var så snill, så klokka ble med meg hjem :)

Nå står den så fint å pryder nattbordet på gjesterommet, slik at alle og enhver som kommer innenfor vår dør får et glimt av den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar