mandag 10. september 2012

Min favoritthylle.

Bilde: Privat

Inne på gjesterommet har jeg min aller fineste favoritthylle! Den er fra "Perfect Home", som er et firma jeg først ble kjent med på "homeparty" hos svigerinna mi. De har masse lekkert, og jeg er så heldig at jeg har noen interiørperler derfra.

Det er et ønske om at gjesterommet skal være nøytralt og enkelt, med et lunt preg. Så vi har duse farger og enkelt interiør her inne. Hylla passer fint inn i denne stilen, og er elegant i utformingen til tross for sin enkelhet.

På "Princess" fant jeg et matchende skilt med teksten "Always kiss me goodnight", som jeg selvsagt forelsket meg i. Ellers har jeg et søtt bilde av min søster og noen telysholdere med blonder på som en liten finish på verket :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar