fredag 7. september 2012

Nye magasinholdere

Bilde: Privat
Bilde: Privat




















I sommer var  jeg på besøk på en fantastisk lekker hytte i Sandefjord, som eies av foreldrene til en barndomsvennine.
Ettersom hytta ligger ganske nærme sjøen, så er det jo klart at det er et maritimt preg over interiørstilen der.

Absolutt alt var helt etter min smak, hver eneste lille ting av dekketøy og lykter som kom til syne den dagen var rett og slett bare lekkert!

En av de tingene som befant seg på denne hytta, var noen magasinholdere som jeg forelsket meg i (som alt annet der).
Noen uker senere fant jeg helt like på Nille her i Skien av alle steder! Jeg ble kjempeglad og nølte ikke et sekund med å kjøpe de.

I ettertid har mange av våre gjester kommentert nettopp disse magasinholderne, og lurt veldig på hvor de ble kjøpt. Så det er tydelig at de er godt likt.
Jeg har plassert dem på kjøkkenet, der jeg har kokebøker og matoppskrifter oppi.
De er så lekre at disse kan brukes overalt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar