lørdag 15. september 2012

Mitt første "Vintage" kort

Som jeg har lovet for noen dager siden, så legger jeg nå ut mitt første innlegg med noe av det jeg har laget :)

Interessen for "scrapping" begynte for alvor da min gode vennine dro meg med på "scrapbooking kurs" i regi av Kreativ Hobby (Larvik).
De setter stadig opp ulike hobby kurs, som absolutt er verdt å være med på.
Her kan man få med seg mange nyttige tips, og det passer til enhver som liker å bruke kreativiteten til å skape noe eget.
På kurset laget vi et "Vintage" kort, med duse farger og antikke effekter. Disse effektene får man blant annet ved å bruke krakkeleringslakk på bilder, farge sidene på kortet med brune og beige stempelputer, og med kaffeflekk stempel (for å nevne noe).
Jeg valgte å gi kortet til min beste vennine, som en liten oppmerksomhet for at hun alltid lyser opp min hverdag.
Bilder:Private



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar