mandag 17. september 2012

En liten fargeglede til gode venner!

Bilde:Privat  
I helgen ble jeg og min kjære bedt på innflytnings feiring til et vennepar. Da så jeg selvsagt anledningen til å ta i bruk mine kreative ferdigheter, og dekorerte en liten fargeglede til deres nye hjem.

Jeg synes at kontrasten mellom grå og knall rosa/lilla er kjempefresht, og valgte derfor en litt rustikk oval potte i grå og matchende grå dekor steiner til å skjule jorda. Oppi plantet jeg to "chrysanthemum" blomster i fargesprakende rosa/lilla farger, som jeg bare elsker synet av!

Desverre så fikk ikke vi anledning til å delta på feiringen, siden jeg var syk. Men blomsten venter pent hjemme hos meg til jeg får gitt den til de som den er ment for :) Gleder meg til å gi den bort, og håper at de liker den like godt som meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar