torsdag 18. oktober 2012

En overraskelse fra mannen i huset.



Min samboer og jeg var på bytur for en stund tilbake, og var vel egentlig ikke ute etter noe spesielt,
I løpet av runda gikk vi inn på min favorittbutikk på kjøpesenteret, som er en interiør og møbelbutikk ved navn Live. Her fant vi en søt liten puff i duse linfarger, og et trykk med engler på. Jeg forelsket meg i den lille saken, og tenkte at det helt sikkert måtte være kjekt med en slik puff. 
Dette var min samboer enig i, men fornuftig som han er, så syns han kanskje vi kunne tenke litt over saken først.
Jeg ble jo litt skuffet kan dere skjønne, for jeg ville ikke annet enn å gå derfra med puffen under armen! Men jeg respekterte min samboers synspunkt, og tenkte vel at den ikke løp sin vei heller. Så da ventet vi, og ventet, og ventet litt til......

Så, en dag ringte min kjære for å si at han var på vei til Live etter jobb for å kjøpe den ønskede puffen. Han hadde tenkt på den i ettertid, og bestemt seg for å kjøpe den til meg. Desverre hadde puffen forlatt oss, og blitt med en annen familie hjem, så min samboer fant et annet alternativ. Jeg ble litt overrasket, og den var ikke slik jeg så for meg, men jeg er superfornøyd! Det var så koselig at også min kjære bidro litt til interiørvalgene, og at det ble så bra gjør det jo bare enda bedre!
Tusen takk til mannen i huset, som tok initiativ til og kjøpte denne fine gaven til meg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar