tirsdag 2. oktober 2012

Eksplosjonsboks

Dette produktet blir kalt en "eksplosjonsboks" ettersom sidene faller ut når lokket løftes av (som vises på et av bildene nedenfor). For de som aldri har sett en slik boks før, så oppleves dette som regel som et stort overraskelsesmoment. Selv for den mest drevne vil jeg påstå at dette er et produkt som er mer tidskrevende en et "vanlig" kort, og det er derfor en gave i seg selv!

Boksen blir ofte svært personlig om man tar i bruk bilder i relasjon til den personen eller personene som skal motta den. Jeg har laget boksen på bildene til min kjære, og det var den første "eksplosjonsboksen" jeg laget. Jeg har i ettertid laget enda en slik på bestilling. Det var en gave til et voksent par som hadde gullbryllup. Det var en fin utfordring ettersom jeg skulle lage noe så personlig til noen jeg ikke kjente, og som jeg kun hadde noen få bilder av. Det ble uansett et resultat jeg var veldig fornøyd med, og mottakerne ble både glade og rørt. Da er min jobb gjort :)
Av hensyn til mottakerne av boksen, og deres familie så legger jeg ikke ut bilder av den her.
Men bilder av min egen personlige boks deler jeg gjerne, og jeg håper den kan gi dere noen gode ideer!

Jeg tar imot bestillinger på slike, men helst for venner og bekjente.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar