tirsdag 26. mars 2013

Overraskende påskekos!

I dag var det siste arbeidsdag før påskeferien for min del, og det skal bli godt med både litt påskekos og hygge med venner og famile.
Mannen i huset har på sin side hatt fri i dag, og til min store forundring vært på shopping i byen!
Det var jo overraskende i seg selv, med en mann som sammenligner shopping med det å bli tvunget til å se på "Glamour". 
Men det var nå slik at han ønsket å glede sin kjære med noe ekstra da, og
dro skikkelig til med både blomster og godteri. 
Mine to favoritt ting!
Jeg ble kjempeglad og overrasket, og er evig takknemlig for en så snill og omtenksom mann.

Det var en super begynnelse på påskeferien for min del, og jeg gleder meg til å tilbringe dagene med min fantastiske mann som  tenker på det meste.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar