onsdag 19. september 2012

Små oppmerksomheter

Noen ganger har man rett og slett lyst til å gi en liten oppmerksomhet til noen som fortjener det. Det er faktisk en av mine aller beste favoritthobbyer det. Ingenting kan slå følelsen av å overraske en god venn med en aldri så liten gave bare fordi de er nettopp den personen de er!

Det som setter særpreget med denne type gave, er det at man selv har laget innpakningen! Man har lagt av egen tid og inspirasjon til å lage noe til andre, og det betyr ofte mye for mottakeren.

I slike gaveposer kan man legge litt sjokolade, en liten  pynteting, eller en liten blomst. Alt etter hva man ønsker å gi selv, og som man syns at passer til den som skal få gaven.

På bildet til venstre har jeg tatt utgangspunkt i en hvit pose som jeg har kjøpt på Kreativ Hobby (Larvik).
Jeg har "stanset" ut mønster på toppen, og skjært til fargekartong i grønn og mønsterkartong i rosa. I tillegg har jeg stemplet favoritt sitatet mitt som pynt :)


 På bildet til høyre ser dere en gavepose som jeg har laget selv. Det var faktisk mye enklere enn jeg trodde! Alt handler om å kutte riktig, og få alle delene på plass etterpå. Jeg brukte en mal som jeg fant på Kreativ Hobby sine hjemmesider, og laget boksen på ca. 30 minutter. Jeg har pyntet med mønsterkartong i rosa og dus grønn, og pyntet med rosa "diamanter", og et koselig stempel. Kartongen med rosen er fra Panduro, og er fra et ark der det var flere søte mønster med roser og skrift.

Jeg gleder meg til å overraske noen spesielle med disse oppmerksomhetene når den tid kommer, og håper at de liker dem like godt som jeg :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar